A Facebook és a Nike volt sokszínűségi főnöke hamis eseményeket szervezett, hogy ellopjon 5 millió dollárt
A 38 éves Barbara Furlow-Smiles hamis üzleteket, számlákat és rendezvényeket hozott létre, hogy saját zsebeit tömje meg.
Napi többszöri posztolás ajánlott azoknak a Facebook-felhasználóknak, akik oldalunkon keresztül minél több embert szeretnének elérni – derült ki a Postrocket felméréseken alapuló cikkéből.
Egy, a Postrocket blogján megjelent cikket fordított magyarra a Be Social, amiben a cégek hatékony Facebook-kommunikációjának alapjait foglalják össze.
Az irányadás szerint az oldal lájkolása után a rajongók csupán 1-5 százaléka tér vissza az oldalra, a többiek legfeljebb olvasás, lájkolás vagy kommentelés útján lépnek kapcsolatba a szerkesztővel. Egyértelmű tehát, hogy az oldal posztjai így különös jelentőséget kapnak. A cikk arra is kitért: egy-egy poszt körülbelül három órán keresztül „él”, ezért érdemes naponta több bejegyzést közzé tenni. Mivel felmérések szerint a követők legfeljebb 16 százaléka találkozik egy-egy poszttal, ezért nem valószínű, hogy ráunnak az oldalra a felhasználók. A Postrocket arra is felhívta a figyelmet: a különböző napszakban megjelenő cikkekkel eltérő korosztályokat szólíthat meg a kommunikátor.